25/06/2026
Δήμος

Κοπή πίτας των εργαζομένων του Δήμου Ανατολικής Σάμου

600505d2-08c1-4f8b-84e9-a0bc342e967b

Σήμερα, Πέμπτη 2 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Δήμου Ανατολικής Σάμου στην αίθουσα τελετών του Δημαρχιακού Μεγάρου.

Την πίτα ευλόγησε ο πάτερ Ιωακείμ Μοσχονάς από τον Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος.

Ο Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου, κ. Πάρης Παπαγεωργίου, απηύθυνε θερμές ευχές στους εργαζόμενους, εκφράζοντας την επιθυμία για υγεία και ευτυχία τόσο στους ίδιους όσο και στις οικογένειές τους.

Ο τυχερός της ημέρας που βρήκε το φλουρί ήταν ο κ. Αντώνης Ορφανός, ο οποίος έλαβε ευχές για καλή τύχη και ευημερία τη νέα χρονιά.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε ευχάριστο και εορταστικό κλίμα, υπογραμμίζοντας το πνεύμα ενότητας και συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων του Δήμου.Κοπή πίτας των εργαζομένων του Δήμου Ανατολικής Σάμου Κοπή πίτας των εργαζομένων του Δήμου Ανατολικής Σάμου

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Προσλήψεις οκτώ μόνιμων υπαλλήλων στον Δήμο Δυτικής Σάμου

Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου ζητά αυστηρότερα όρια για την ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας

Σύσκεψη για το μεταναστευτικό χωρίς δημοσιογράφους – ο Δήμος Ανατολικής Σάμου διαβεβαιώνει «ουδέν κρυπτόν»

Δύο προσλήψεις στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καρλοβάσου, ναυαγοσώστης και υπάλληλος γραφείου

Παπαθεοφάνους προς Πλεύρη: «Η τοπική κοινωνία ξαναζεί την ανησυχία του 2015»

Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου: «Δεν θα δεχτώ νέα μεταφορά μεταναστών»