06/06/2026
Σαμιακά

ΕΟΣ Σάμου: Μπήκαν νερά σε υπόγειες δεξαμενές

Μεγάλες ζημιές στο οινοποιείο Καρλοβάσου της ΕΟΣ Σάμου προκάλεσαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα. Μιλώντας στον «Αρμονία 103,2» ο διευθυντής της ΕΟΣ Σάμου, κ. Γιάννης Σκούτας είπε πως το ρέμα διοχετεύτηκε μέσα στο οινοποιείο Καρλοβασου . «Μπήκαν νερά σε υπόγειες δεξαμενές και υπολογίζουμε πως έχει επηρεάσει περίπου 200 τόνους κρασιού. Έγιναν ζημιές σε αποθήκη. Αυτήν τη στιγμή γίνεται καταγραφή και είμαστε σε επαγρύπνηση», είπε.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό

Εργατικό Κέντρο Σάμου: Πολύτεκνη άνεργη μητέρα έχασε θέση στον Δήμο λόγω λάθους στη μοριοδότηση

Βανδαλισμοί στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίων Σάμου: Μήνυση καταθέτει ο Δήμος

Στόχος οι 24.000 αφίξεις στη Σάμο: Η Apollo ανοίγει τη φινλανδική αγορά και αυξάνει τις πτήσεις κατά 16%