27/06/2026
Σαμιακά

Εργατικό Κέντρο Σάμου: Κάτω τα χέρια από το 8ωρο!

ergatiko kentro

ΑΠΕΡΓΙΑ 3 ΙΟΥΝΗ

Να μη κατατεθεί το νομοσχέδιο-έκτρωμα!

Κάτω τα χέρια από το 8ωρο!

Το ΔΣ του ΕΚΣ καλεί σε Απεργία στις 3 Ιούνη απαιτώντας να αποσυρθεί το αντεργατικό τερατούργημα που φέρνει η κυβέρνηση για την κατάργηση του 8ώρου, την επιβολή 10ωρης και 12ωρης δουλειάς, χωρίς πρόσθετη υπερωριακή αμοιβή, την κατάργηση της Κυριακής αργίας σε ακόμη περισσότερους κλάδους, την κατάργηση της επιθεώρησης εργασίας, την παραπέρα παρεμπόδιση της συνδικαλιστικής δράσης και της απεργίας.

Το νομοσχέδιο αφορά και επηρεάζει άμεσα κάθε εργαζόμενο ανεξαρτήτως κλάδου και χώρου δουλειάς! Στόχος του η πλήρη υποταγή της εργατικής-λαϊκής οικογένειας στις αξίες του κεφαλαίου, στην ανταγωνιστικότητα και στα κέρδη τους.

Στον πόλεμο που μας έχει κηρύξει κυβέρνηση και η μεγαλοεργοδοσία

απαντάμε με πόλεμο!

Καλούμε τα σωματεία συλλογικά και μαζικά, να οργανώσουν τον αγώνα τους απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε. Οι ανατροπές του αιώνα δεν πρέπει να περάσουν. Όλοι στη μάχη για την ενημέρωση όλων των συναδέλφων. Για την επιτυχία της Απεργίας!

Για να αποσυρθεί το νομοσχέδιο έκτρωμα!

Για να καταργηθούν όλοι οι νόμοι για τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, για την ευελιξία, του παγώματος των μισθών, του χτυπήματος στη συνδικαλιστική δράση, που έχουν τη σφραγίδα όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων και του ΣΥΡΙΖΑ.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις

11 αταυτοποίητοι νεκροί επί χρόνια στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου

Η Λαϊκή Συσπείρωση απέχει από τη διαδικασία για τις ανεμογεννήτριες

Θανατηφόρο τροχαίο με μοτοσικλέτα στην περιοχή της Αρέθουσας στην Ικαρία