23/06/2026
Πολιτικά

Θετική στο τεστ για τον Covid-19 αλλοδαπή στη δομή φιλοξενίας στη Ριτσώνα Ευβοίας

corono

 

Το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου ενημερώνει ότι βρέθηκε θετική στο τεστ για τον Covid-19, μετά τη γέννηση του βρέφους της, αλλοδαπή γυναίκα η οποία προσήλθε σε δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας για την διαδικασία του τοκετού.  Αναμένονται τα ιατρικά αποτελέσματα των εξετάσεων για το βρέφος. Η γυναίκα διαβιεί στη δομή φιλοξενίας στη Ριτσώνα Ευβοία.

Επισημαίνεται ότι εξετάστηκε και φιλικό πρόσωπο που συγκατοικούσε με την γυναίκα, το οποίο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ιατρικού ελέγχου, δεν είναι φορέας του ιού Covid-19. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ιχνηλατεί ήδη όλες τις επαφές του κρούσματος εντός των προηγούμενων ημερών και προβαίνει σε όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των διαμενόντων και των εργαζομένων.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

«Στοχοποίηση των προσφύγων» καταγγέλλει η ΤΕ Σάμου του ΚΚΕ για τη σύσκεψη του δήμου

Το ΚΚΕ Σάμου επικρίνει τις αντιδράσεις για τη μεταφορά μεταναστών

Αλλαγές στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου: Φεύγει ο Κουτουλάκης, έρχεται ο Μάγγος

Επιβεβαιώνεται η μεταφορά μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο: Οι διαβεβαιώσεις Πλεύρη στον Στεφανάδη

Παράταση για τις ιαματικές πηγές ζητούν ο Δήμος Δυτικής Σάμου και ο Δήμος Ικαρίας

1,25 εκατ. ευρώ στους δήμους Σάμου και Ικαρίας – Τι αποφάσισε η ΚΕΚΑ