23/06/2026
Σαμιακά

Κατέληξε ο 72χρονος από τη Λέκκα Σάμου

nosokomeio

Δυστυχώς ακόμα ένας ασθενής δεν κατάφερε να βγει νικητής από τη μάχη κατά του Covid-19 στο νησί μας.

Πρόκειται για ένα συμπολίτη μας 72 ετών από τη Λέκκα Σάμου, ο οποίος εισήχθη στην Παθολογική Κλινική – Τμήμα Covid στις 04-04-2021 και στη συνέχεια στις 11-04-2021 εισήχθη στη  ΜΕΘ του ΓΝ Σάμου.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του και στους οικείους του.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Λειτουργούν εξειδικευμένα ιατρεία για ΙΦΝΕ στο Νοσοκομείο Σάμου

Λαμπρός ο εορτασμός των ονομαστηρίων του Μητροπολίτη Σάμου και Ικαρίας κ.κ. Ευσεβίου

Έκτακτη, δια ζώσης συνεδρίαση για τις ανεμογεννήτριες και το Χωροταξικό των ΑΠΕ ζητάει η «ΑΝΑΣΑ για τη Σάμο»

Η καθέλκυση του «Μεταμόρφωση» στο Ηραίο της Σάμου

3ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών στη Σάμο: 26 δράσεις για παιδιά από 1 έως 4 Ιουλίου

Προοδευτική Κίνηση Γυναικών: «Θέμα τύχης που δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς». Κάλεσμα για τις παιδικές χαρές στο Βαθύ