27/06/2026
Πολιτικά

ΚΝΕ Σάμου:«« Καμία συνεργασία με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ»

186430278_3856020977859781_1866379690018862470_n
Παρέμβαση αλληλεγγύης στον λαό της Παλαιστίνης έκαναν το απόγευμα Παρασκευής στη πλατεία Πυθαγόρα μέλη της ΚΝΕ.

Κρατώντας πανό που έγραφε «Καμία συνεργασία με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ», καταδίκασαν τη νέα σφαγή των Παλαιστινίων από τις ισραηλινές δυνάμεις στη Λωρίδα της Γάζας, στην Ιερουσαλήμ και τη Δυτική Όχθη.

Λίγο αργότερα την εμφάνισή τους έκαναν και Παλαιστίνιοι που διαμένουν στο ΚΥΤ Σάμου, κρατώντας πλακάτ.

ΚΝΕ Σάμου:«« Καμία συνεργασία με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ» ΚΝΕ Σάμου:«« Καμία συνεργασία με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ» ΚΝΕ Σάμου:«« Καμία συνεργασία με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ» ΚΝΕ Σάμου:«« Καμία συνεργασία με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ» ΚΝΕ Σάμου:«« Καμία συνεργασία με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ»

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

«Στοχοποίηση των προσφύγων» καταγγέλλει η ΤΕ Σάμου του ΚΚΕ για τη σύσκεψη του δήμου

Το ΚΚΕ Σάμου επικρίνει τις αντιδράσεις για τη μεταφορά μεταναστών

Αλλαγές στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου: Φεύγει ο Κουτουλάκης, έρχεται ο Μάγγος

Επιβεβαιώνεται η μεταφορά μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο: Οι διαβεβαιώσεις Πλεύρη στον Στεφανάδη

Παράταση για τις ιαματικές πηγές ζητούν ο Δήμος Δυτικής Σάμου και ο Δήμος Ικαρίας

1,25 εκατ. ευρώ στους δήμους Σάμου και Ικαρίας – Τι αποφάσισε η ΚΕΚΑ