28/06/2026
Σαμιακά

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.κ. Ευσέβιος, μέλος του νέου Δ.Σ. του ΠΟ.Κ.Ε.Α.

ευσεβιος1

Μετά από πρόταση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και απόφαση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ο μητροπολίτης Σάμου, κ.κ. Ευσέβιος διορίσθηκε μέλος του νέου Δ.Σ του Πολιτιστικού Κέντρου της Ελληνικής Αστυνομίας για την προβολή της ιστορίας της.

«Τά 19 χρόνια πολυτίμου προσφορᾶς καί διακονίας τοῦ Σεβασμιωτάτου στόν εὐαίσθητο τομέα τῆς Θρησκευτικῆς Ὑπηρεσίας τῆς Ἑλληνικῆς Ἀστυνομίας (1976-1995) καί μάλιστα στόν ἰδιαίτερο χῶρο τῶν Παραγωγικῶν Σχολῶν, παραμένουν ἀνεξίτηλα στήν ἱστορική μνήμη τῶν Στελεχῶν τοῦ Σώματος καί ἀποτελοῦν ζωντανή μαρτυρία», αναφέρει η Μητρόπολη Σάμου.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις

11 αταυτοποίητοι νεκροί επί χρόνια στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου