07/06/2026
Δήμος

Ποδαρικό στο δήμο Ανατολικής Σάμου απο τον μικρό Αντώνη

Ποδαρικό στο δήμο Ανατολικής Σάμου, ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, έκανε όχι ο δήμαρχος όπως θα περίμενε κάνεις αλλά ο μικρός Αντώνης.

Ο Αντώνης πέρασε πρώτος την μεγάλη πόρτα του Δημαρχιακού Μεγάρου, για τη νέα χρονιά που μόλις ξεκίνησε, κρατώντας στα χέρια του τα αγαπημένα του παιχνίδια, ενώ παράλληλα στα σκαλιά του δημαρχείου υπήρχε και ένα ρόδι που εννοιολογικά σημαίνει ροή και δύναμη, καθώς επίσης και ο καρπός της ζωής και της καλοτυχίας.

“Σίδερο πατώ και σιδερένιοι να μαστέ» σχολίασε ο Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου, Γιώργος Στάντζος, ο οποίος ήταν πλαισιωμένος από τους Αντιδημάρχους και συνεργάτες του δήμου, ανταλλάσσοντας ευχές για Καλή χρονιά.

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Χωροταξικό Τουρισμού: Σοβαρά εμπόδια για τη Δυτική Σάμο – αντιδρά ο Δήμος

Οι προτάσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο Τουρισμού

Η παράταξη «ΑΝΑ.Σ.Α. για τη Σάμο» ζητά ειδική νησιωτική προσέγγιση στο νέο χωροταξικό τουρισμού

Πανελλαδικές Εξετάσεις – Οι ευχές των δημάρχων Σάμου προς τους υποψηφίους

Ο Δήμος Δυτικής Σάμου ξεκίνησε διαδικασίες για Γαλάζια Σημαία στον Κάμπο Μαραθοκάμπου