07/06/2026
Σαμιακά

Συνάντηση με τον διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου είχαν οι Συνταξιούχοι

Το  Δ.Σ  του  συνδέσμου  συνταξιούχων  του  δημοσίου  πραγματοποίησε  συνάντηση  με  τον  διοικητή  του  Νοσοκομείου  Σάμου  και  του  εξέθεσε  τα  προβλήματα  τους.

Αναλυτικά  επισημάνθηκαν :

Να  καλυφθούν  με  μόνιμο  προσωπικό  οι  θέσεις  των  ιατρών, νοσηλευτριών  και  όλων  των  υπολοίπων  εργαζομένων.

Να  καλυφθούν  οι  θέσεις  των ειδικευόμενων  ιατρών.

Να  εξοπλιστεί  με τα  απαραίτητα  ιατρικά  και  τεχνολογικά  μηχανήματα.

Να  βελτιωθούν  οι  υποδομές  του   Νοσοκομείου (ζεστό  νερό, να λειτουργήσουν  τα  κουδούνια ,να  βελτιωθεί  η  ποιότητα  του  φαγητού  κ.λ.π).

Να καλυφθούν  τα  Ε.Ι  με  παθολόγο  ιατρό  και  ιατρό  για  συνταγογράφηση.

Να καλύπτονται  από  το  Νοσοκομείο , οι δαπάνες  για  διαγνωστικές  εξετάσεις   στους  νοσηλευόμενους , που  δεν  πραγματοποιούνται  στο ίδρυμα.

Συζητήθηκαν  επίσης  το  Νοσοκομείο  να  εντάξει στο  προγραμματισμό  του  την  λειτουργία  μαγνητικού  τομογράφου.

Να  βοηθήσει  στη  στελέχωση  του  Κ.Υ.  Καρλοβάσου  και  την  λειτουργία  του  24  ώρες.

Να  βοηθήσει    στην  δημιουργία  Κ.Υ. Αστικού  τύπου  για  παροχή  ΠΦΥ.

Να  βοηθήσει  στην  κάλυψη  των Αγροτικών  Ιατρείων  με  ιατρούς  και  νοσηλευτές.

 

 

[template id=”1848″]

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό

Εργατικό Κέντρο Σάμου: Πολύτεκνη άνεργη μητέρα έχασε θέση στον Δήμο λόγω λάθους στη μοριοδότηση

Βανδαλισμοί στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίων Σάμου: Μήνυση καταθέτει ο Δήμος