15/06/2026
Σαμιακά

Τελευταίο δρομολόγιο σήμερα για την γραμμή Sigacik-Καρλόβασι

217 Τούρκοι επισκέπτες κατά την διάρκεια της τελευταίας άφιξης του πλοιαρίου στο λιμάνι Καρλοβάσου σήμερα το πρωί .Το πλοίο θα παραμείνει στο Καρλόβασι απόψε και αύριο Κυριακή θα αναχωρήσει  για το Sigacik με τους τελευταίους Τούρκους επισκέπτες .

Με θετικό πρόσημο κλείνει η σεζόν για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Sigacik-Καρλόβασι ,ενώ έδωσε την δυνατότητα σε χιλιάδες επισκέπτες  από την γειτονική χώρα να απολαύσουν τις διακοπές τους στο νησί μας ,δίνοντας παράλληλα το “φιλί της ζωής” στις επιχειρήσεις της περιοχής.

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%