15/06/2026
Σαμιακά

Φωτίστηκε η οδός Γυμνασιάρχου Κατεβαίνη

Αντικαταστάθηκαν τα παλαιά φωτιστικά στην οδό Γυμνασιάρχου Κατεβαίνη με νέα LED υψηλής τεχνολογίας και χαμηλής κατανάλωσης.

Στην συγκεκριμένη οδό, η παλαιότητα του δικτύου σε συνδυασμό με την έλλειψη ενός σύγχρονου συστήματος ηλεκτροφωτισμού, δημιουργούσε προβλήματα στην μετακίνηση των κατοίκων, ιδίως κατά τις βραδινές ώρες, μιας και από το εν λόγω σημείο διέρχονται καθημερινά εκατοντάδες πρόσφυγες και μετανάστες.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Νέος αναπνευστήρας νεογνών για την Παιδιατρική του Νοσοκομείου Σάμου

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού