28/06/2026
Σαμιακά

Βγήκε από την εντατική 57χρονη

nosokomeio_3

Εξήλθε εχθές Κυριακή 09/05/2021 από την ΜΕΘ του Νοσοκομείου Σάμου, άλλη μια ασθενής, 57 ετών, που κατάφερε να βγει νικήτρια από τη μάχη κατά της πανδημίας του κορωνοϊου.

Η διοίκηση του Νοσοκομείου σημειώνει : «Θα συνεχίσουμε την ίδια προσπάθεια και για τους υπόλοιπους πέντε (5) ασθενείς μας, προκειμένου να τα καταφέρουν και να βγουν νικητές».

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Νοσοκομείο Σάμου: Από τις 14 θέσεις γιατρών που προκηρύχθηκαν, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τις 9

Ίδρυμα Φίλων της Σάμου: Ζητά από τον Δήμαρχο να πληρώσει την πιστοποίηση των εθελοντών πυροσβεστών Κοσμαδαίων

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής