27/06/2026
Δήμος

Μεγάλη βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης επί της οδού Κανάρη

kanari

Από το Δήμο Ανατολικής Σάμου ανακοινώνεται ότι υπάρχει μεγάλη βλάβη, στο δίκτυο ύδρευσης, από έργα της ΔΕΔΔΗΕ, επί της οδού Κανάρη.

Επιβάλλεται το κλείσιμο του δικτύου ύδρευσης, της περιοχής, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Το προσωπικό του Δήμου παρέχει τη βοήθειά του στις εργασίες αποκατάστασης.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Δύο Δημοτικά Συμβούλια στη Σάμο με επίκεντρο το μεταναστευτικό

Στη Σάμο ο Πρόεδρος της ΕΕΤΑΑ – Συναντήσεις με τους δημάρχους Ανατολικής και Δυτικής Σάμου

Προσλήψεις οκτώ μόνιμων υπαλλήλων στον Δήμο Δυτικής Σάμου

Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου ζητά αυστηρότερα όρια για την ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας

Σύσκεψη για το μεταναστευτικό χωρίς δημοσιογράφους – ο Δήμος Ανατολικής Σάμου διαβεβαιώνει «ουδέν κρυπτόν»

Δύο προσλήψεις στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καρλοβάσου, ναυαγοσώστης και υπάλληλος γραφείου