23/06/2026
Σαμιακά

Συγκροτήθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου

nosokomeio

Με απόφαση του υπουργού Υγείας κ Βασίλη Κικίλια που δημοσιεύθηκε στο υπ’ αρίθμ. 231/31-3-2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.) τεύχος της εφημερίδας της Κυβερνήσεως συγκροτήθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου «Άγιος Παντελεήμων », αρμοδιότητας 2ης Δ.Υ.Πε. Πειραιώς και Αιγαίου.

  1. ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ κοινός Διοικητής των διασυνδεόμενων Γενικού Νοσοκομείου ΣΑΜΟΥ «Ο ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» και Γενικού Νοσοκομείου-Κέντρου Υγείας ΙΚΑΡΙΑΣ, ως Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου
  2. ΓΛΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Αναπληρωτής Διοικητής στο Γ.Ν. – Κ.Υ. ΙΚΑΡΙΑΣ με αναπληρωτή του τον ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΟ στην θέση του παραιτηθέντος ΤΑΜΠΑΧΑΝΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
  3. ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Δικηγόρος, ως τακτικό μέλος, με αναπληρώτριά του την ΓΕΡΟΝΤΙΔΗ ΘΕΟΦΙΛΗ Κτηνίατρο.

Ως Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου ορίζεται ο ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.

Η θητεία του Διοικητικού Συμβουλίου ορίζεται διετής.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Λειτουργούν εξειδικευμένα ιατρεία για ΙΦΝΕ στο Νοσοκομείο Σάμου

Λαμπρός ο εορτασμός των ονομαστηρίων του Μητροπολίτη Σάμου και Ικαρίας κ.κ. Ευσεβίου

Έκτακτη, δια ζώσης συνεδρίαση για τις ανεμογεννήτριες και το Χωροταξικό των ΑΠΕ ζητάει η «ΑΝΑΣΑ για τη Σάμο»

Η καθέλκυση του «Μεταμόρφωση» στο Ηραίο της Σάμου

3ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών στη Σάμο: 26 δράσεις για παιδιά από 1 έως 4 Ιουλίου

Προοδευτική Κίνηση Γυναικών: «Θέμα τύχης που δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς». Κάλεσμα για τις παιδικές χαρές στο Βαθύ