Φοιτητής στο Πολυτεχνικό Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων (ICSD) του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στη Σάμο, στη Διεθνή Ολυμπιάδα Προγραμματισμού The Big Indie Pitch 2022.
Σχετικά με τον δημιουργό:
Ονομάζομαι Στάθης Τσασάκος και σπουδάζω στο Πολυτεχνικό Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων (ICSD) του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στη Σάμο. Είμαι 20 χρονών, και μεγάλωσα ,το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου ,στη Λαμία. Το όνειρο του να φτιάξω κάτι πρωτότυπο που θα μπορούσα να μοιραστώ με τον κόσμο μέσω της τεχνολογίας -και στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως ήρθαν τα πράγματα- έναν φανταστικό κόσμο, υπήρχε από τα χρόνια που ήμουν στο Γυμνάσιο. Με άλλα λόγια, πάντα υπήρχε αυτή η ιδέα ανάμεσα σε αρκετές άλλες, αλλά φυσικά πάντα υπήρχε και η αμφισβήτηση από τον περίγυρο. Κυνήγησα, λοιπόν, αυτό το όνειρο και επιτέλους φέτος σε συνδυασμό με τη πρόοδο μου στη σχολή ,αλλά και τη θερμή υποστήριξη αρκετών συμφοιτητών μου κατάφερα να το ξεκινήσω. Είμαι πραγματικά περήφανος για τον κόσμο που ξεκίνησα να δημιουργώ και αναμένουμε να το δούμε ολοκληρωμένο το 2024-2025. Παρ’όλα αυτά, μπορείτε να δοκιμάσετε το Demo(στα links που έδωσα παραπάνω) που ίσως σας απασχολήσει αρκετά, μέχρι να το εξερευνήσετε όλο, λόγω της λιγοστής (αλλά υπαρκτής) δυσκολίας του.
Το δικό μου μήνυμα προς κάθε επόμενη γενιά; Ακόλουθα το όνειρο σου μέχρι να το πιάσεις. Θα ‘ναι πολύ δύσκολο, αλλά πραγματικά, το αποτέλεσμα θα αξίζει!
Σχετικά με το Παιχνίδι:
Το Kolor-Blockz! είναι ένα πρωτότυπο βιντεοπαιχνίδι δράσης, βασισμένο στα λεγόμενα “Arcade” των 90s και 00s. Ο στόχος του παίκτη είναι να καταφέρει να νικήσει τους 4 γύρους και τους πρωταθλητές ενός παράξενου (και τετράγωνου ; ) τουρνουά, ώστε να ανακυρηχθεί ως ο Υπέρτατος Πρωταθλητής (Ultimate Champion) και να απαλλάξει τον κόσμο του παιχνιδιού από μία μυστηριώδη δαιμονική απειλή. Τι το κάνει πρωτότυπο; Στο ταξίδι του παίκτη προς τη κορυφή, ανάλογα με τις επιλογές του και τις πράξεις του, θα κάνει μερικούς φοβερά παράξενους (με τη καλή έννοια) φίλους, αλλά και κάποιους πολύ επικίνδυνους εχθρούς. Τέλος, είναι σχεδιασμένο ,έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση της ζωντανής επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης του παίκτη με το σύμπαν του παιχνιδιού και τους κυβικούς του χαρακτήρες. Κάτι που αιφνιδίασε τους κριτές, όσον αφορά αυτό, είναι πως οι χαρακτήρες γνωρίζουν το όνομα του παίκτη(χωρίς αυτό να έχει εισαχθεί κάπου). Πρόκειται για μία διαδικασία που πραγματοποιείται με αυτό που λέμε, εμείς οι προγραμματιστές, Environmental Variables (Μεταβλητές Περιβάλλοντος).
Σχέδια για το μέλλον:
Μετά τη συμμετοχή του στην Ολυμπιάδα του The Big Indie Pitch 2022 στις 20 Απριλίου 2022, θα κυκλοφορήσει τη Δευτέρα του Πάσχα ένα πλήρες δοκιμαστικό (Demo) του Kolor-Blockz! στον σύνδεσμο ( (Kolor-Blockz! by StathisTsasakos – Game Jolt ) ,ενώ εκτιμάται πως θα κυκλοφορήσει στη δημοφιλή πλατφόρμα Steam το καλοκαίρι του ίδιου έτους, ως μέλος της αναμενόμενης καμπάνιας του στο Kickstarter. Εδώ οφείλω να τονίσω πως το Demo, δεν είναι παρά μια μικρή πρόγευση του τελικού παιχνιδιού το οποίο θα είναι πολύ πιο περίπλοκο, με μία πληθώρα νέων χαρακτήρων και κόσμων, και με τη συνοδεία ενός νοσταλγικού soundtrack για τους παλιούς. Το παιχνίδι αναμένεται να ολοκληρωθεί και να κυκλοφορήσει το 2024-2025, καθώς είναι ένα project στο οποίο δουλεύω μόνος.
Μετά την επιτυχή είσοδο του στο The Big Indie Pitch 2022 του Ιουνίου, το Demo κυκλοφόρησε επίσημα στις πλατφόρμες Itch.io και Gamejolt, ενώ στο στόχαστρο για το Καλοκαίρι είναι
Μπορεί οποιοσδήποτε να το κατεβάσει και να το εξερευνήσει σε οποιοδήποτε από τα παρακάτω links:
(Στο Big Indie Pitch, αλλά και στο Gamejolt όπου φιλοξενείται, το Kolor-Blockz! έχει προκριθεί για τον νοσταλγικό χαρακτήρα της μουσικής του αλλά και το απλό αλλά γοητευτικό του στυλ γραφικών και χρωμάτων)