14/06/2026
Σαμιακά

Ο Σύλλογος Πολυτέκνων στους Φούρνους Κορσεών

Επίσκεψη στους Φούρνους πραγματοποίησε την Παρασκευή αντιπροσωπεία του Συλλόγου Πολυτέκνων, κατά τη διάρκεια της οποίας θεωρήθηκαν οι ταυτότητες των μελών και μοιράστηκαν τρόφιμα.

Επίσης, τα μέλη της αντιπροσωπείας επισκέφτηκαν τον δήμαρχο του νησιού, Δημήτριο Καρύδη, στον οποίο και επιδόθηκε εικόνα των προστατών Αγίων του Συλλόγου. 

Σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος ευχαριστεί τους:

1. Τη ναυτιλιακή εταιρεία BLUE STAR FERRIES για τη δωρεάν μεταφορά των οχημάτων. 

2. Τον κ. Δήμαρχο, το Δημοτικό Συμβούλιο και το προσωπικό του Δήμου Φούρνων για την βοήθεια και την παραχώρηση της αίθουσας του Δημαρχείου. 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%