13/06/2026
Πολιτικά

“Νοσεί η Υγεία στα νησιά της Σάμου και της Ικαρίας” – Η αναφορά του βουλευτή Ιωάννη Τσιμάρη

Με τον τίτλο “Νοσεί η Υγεία στα νησιά της Σάμου και της Ικαρίας”, ο βουλευτής Ν. Ιωαννίνων – ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ, Ιωάννης Τσιμάρης, καταθέτει αναφορά προς τον Υπουργό Υγείας, αναδεικνύοντας την δραματική κατάσταση που επικρατεί στις δημόσιες δομές υγείας των δύο νησιών.

“Σας κοινοποιώ υπόμνημα που υπογράφουν το Εργατικό Κέντρο Νομού Σάμου, το Νομαρχιακό τμήμα Σάμου της ΑΔΕΔΥ, ο Σύλλογος Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Σάμου, ο Σύλλογος Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Ικαρίας και ο Ιατρικός Σύλλογος Σάμου, μέσω του οποίου διατρανώνουν την πλήρη αντίθεσή τους στην εγκατάλειψη και στον εμπαιγμό της πολιτείας”, αναφέρει χαρακτηριστικά στην αναφορά του ο κ. Τσιμάρης.

Ο βουλευτής τονίζει ότι “σύσσωμη η κοινωνία των πολιτών των δύο νησιών μας αντιδρά με αγώνες και διεκδικεί την απρόσκοπτη πρόσβασή τους στο δημόσιο ποιοτικό και δωρεάν αγαθό της υγείας”.

Με την αναφορά του, ο κ. Τσιμάρης ζητά από τον Υπουργό Υγείας να ενημερώσει για τις ενέργειές του, “ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργία των δύο νοσοκομείων και των άλλων δημόσιων δομών υγείας και οι κάτοικοι της Σάμου και της Ικαρίας να απολαμβάνουν όλες τις υγειονομικές υπηρεσίες, με εγγύηση και ασφάλεια για την υγεία τους και τη ζωή τους”.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Αλλαγές στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου: Φεύγει ο Κουτουλάκης, έρχεται ο Μάγγος

Επιβεβαιώνεται η μεταφορά μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο: Οι διαβεβαιώσεις Πλεύρη στον Στεφανάδη

Παράταση για τις ιαματικές πηγές ζητούν ο Δήμος Δυτικής Σάμου και ο Δήμος Ικαρίας

1,25 εκατ. ευρώ στους δήμους Σάμου και Ικαρίας – Τι αποφάσισε η ΚΕΚΑ

Νίκος Στεφανής: «Δεν ανήκω πλέον στη ΝΔ, με πλήγωσαν και πλήγωσαν το νησί μου»

Εσπερινό ΕΠΑΛ αποκτά το Καρλόβασι