Στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής των νησιών του Β. Αιγαίου και δεδομένης της απευθείας σύνδεσης του Τελ Αβίβ με τη Σάμο με πακέτο διακοπών, πραγματοποιήθηκεαπό το Γραφείο ΕΟΤ Ισραήλ σε συνεργασία με τη Δ/νση Τουρισμού Περιφέρειας Β. Αιγαίου, ενεργή προβολή του νησιού στην ισραηλινή αγορά, με άρθρα στα ηλεκτρονικά media (desktop και mobile) δύο πολύ μεγάλων μέσων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα Walla και Haaretz.
Walla: πρόκειται για κορυφαίο ηλεκτρονικό μέσο, το δεύτερο στην κατηγορία news and media, το οποίο, σύμφωνα με το similarweb, δέχθηκε 32,52 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις (σε desktop και mobile) κατά τον Μάιο του 2021.
Το link για το άρθρο είναι: https://travel.walla.co.il/item/3441050
Haaretz: πρόκειται για αμιγώς συνδρομητική πλατφόρμα, τη μεγαλύτερη στο Ισραήλ, που ανήκει στον όμιλο των ομώνυμης ιστορικής εφημερίδας. Σύμφωνα με το similarweb, δέχθηκε 13,58 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις (σε desktop και mobile) κατά τον Μάιο του 2021. Ο αριθμός φαίνεται μικρός, είναι όμως πολύ σημαντικός γιατί ακριβώς πρόκειται για συνδρομητική πλατφόρμα, δηλαδή με περιεχόμενο που δεν είναι ελεύθερα προσβάσιμο (στο σύνολό του) σε μη συνδρομητές, δηλαδή απευθύνεται σε κοινό που εμπιστεύεται το μέσο και πληρώνει για να το διαβάζει αντί να περιηγείται απλώς στις σελίδες του.
Το link για το άρθρο είναι: https://www.haaretz.co.il/labels/greece/MAGAZINE-1.9900744
Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται σε μία σειρά στοχευμένων ενεργειών για την προβολή της Σάμου και όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Ν. Νύκτας «η ανάδειξη των θετικών και διαφοροποιητικών χαρακτηριστικών της Σάμου είναι βασική μας προτεραιότητα, καθώς το νησί αυτό αποτελεί τη ναυαρχίδα του τουρισμού στο Β. Αιγαίο».