Τέσσερις τρόποι που η τεχνολογία κινητών βελτιώνει τις επιχειρήσεις
Με την τουριστική περίοδο να πλησιάζει στο αποκορύφωμά της, δεν είναι λίγες οι τοπικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες, όπως η Σάμος, που αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα, μιας και έχει εκμεταλλευτεί την εισροή ξένων και εγχώριων ταξιδιωτών. Η αυξημένη χρήση κινητών τηλεφώνων είναι ένας βασικός παράγοντας που μπορεί να βοηθήσει τα πάντα να αλλάξουν προς το καλύτερο και ειδικότερα στο κομμάτι της αλληλεπίδρασης, καταστημάτων και πελατών και ό,τι αφορά τις πληρωμές και τις συναλλαγές. Τις τελευταίες δεκαετίες, το eshoping έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και όλοι αναγνωρίζουν την ευκολία και την αναγκαιότητα της πρόσβασης από κινητά, καθώς και την τεράστια βοήθεια που προσφέρει τόσο στις επιχειρήσεις, όσο και τους πελάτες.
Από το να κάνουμε κάποια πληρωμή στο διαδίκτυο, να παίξουμε ένα κλασικό παιχνίδι, όπως το blackjack, σε κάποια διαδικτυακή πλατφόρμα, να ενημερώσουμε τα προσωπικά μας δεδομένα, μέχρι να κλείσουμε την επίσκεψη μας σε κάποιον γιατρό, μέσω ενός ιστότοπου με υπηρεσίες υγείας, όποιος και αν είναι ο λόγος που πραγματοποιούμε πρόσβαση σε μια τραπεζική εφαρμογή, η τεχνολογία της κινητής τηλεφωνίας είναι ένα πολύ βασικό μέρος της διαδικασίας πλέον, για την ολοκλήρωση της. Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε μερικούς από τους λόγους, που η τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της επιχείρησής σας, ανεξάρτητα εάν την διευθύνετε για τρεις μήνες ή για δέκα χρόνια.
Ένας από τους πιο βασικούς λόγους είναι ο τεράστιος βαθμός ευκολίας στις ηλεκτρονικές αγορές, αφού οι άνθρωποι σήμερα χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τις κινητές συσκευές τους και οι αγορές στο διαδίκτυο έχουν αυξηθεί περισσότερο από ποτέ. Όπως είναι απόλυτα φυσιολογικό, πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν σαν εργαλεία τις φορητές συσκευές προκειμένου να πραγματοποιήσουν την αγορά που επιθυμούν, ανεξάρτητα αν παραγγέλνουν μία φορά από πλατφόρμες όπως το Skroutz ή αν απλώς πραγματοποιούν τα ψώνια της εβδομάδας από το σούπερ μάρκετ που τους εξυπηρετεί περισσότερο.
Οι εταιρείες με τη σειρά τους χρησιμοποιούν περισσότερο από ποτέ τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αφού στοχεύουν στους νεαρούς ενήλικες που είναι εκείνοι που κάνουν μεγαλύτερη χρήση των φορητών συσκευών. Οι εταιρείες σετάρουν τις σελίδες τους ώστε να δουλεύουν όσο καλύτερα γίνεται υπό αυτές τις συνθήκες και αρκετές εξ’ αυτών κατασκευάζουν τις δικές τους εφαρμογές για κινητά, ώστε να προσεγγίσουν ακόμη ευκολότερα τους νέους.
Επίσης, η επικοινωνία αποτελεί πάντα το κλειδί σε κάθε επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο. Η τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας επιτρέπει να κάνετε περισσότερα σε λιγότερο χρόνο και από οποιοδήποτε μέρος. Το να ταξιδεύετε, να βρίσκεστε στο γραφείο ή στην ουρά για καφέ, πλέον δεν είναι εμπόδιο στο να μπορείτε να αλληλεπιδράτε με συναδέλφους και πελάτες, ή να απαντάτε σε ερωτήσεις πελατών. Αυτό σημαίνει ότι με ένα απλό κλικ, όχι μόνο μπορείτε να προχωρήσετε τη δουλειά σας πιο γρήγορα, αλλά μπορείτε επίσης να βοηθήσετε τους συναδέλφους και τους πελάτες σας να κάνουν το ίδιο.
Οι νέες τεχνολογίες που βρίσκουν εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία, όχι μόνο ανακαλύπτουν νέους τρόπους ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι ανάγκες των πελατών, αλλά βοηθάει και εκείνους με διάφορους τρόπους. Το σημαντικότερο όλων είναι να έχουν μία προσωποποιημένη εμπειρία πλοήγησης. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι πολλές εταιρείες προχωρούν στη δημιουργία αποκλειστικών εφαρμογών και κατασκευάζουν τον ιστότοπό τους με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι προσβάσιμος από κινητές συσκευές με τέτοιον τρόπο που να διευκολύνει τους πελάτες να συνδεθούν μαζί τους και να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί τους. Ταυτόχρονα, η συλλογή δεδομένων από μία τέτοια εφαρμογή θα σας επέτρεπε να έχει πλήρη εικόνα για το προφίλ του κάθε πελάτη, με αποτέλεσμα να μπορείτε να προσδιορίσετε καλύτερα τις ανάγκες του και να κερδίσετε από τη μελλοντική αφοσίωσή του στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Τέλος, δε μπορούμε να αγνοήσουμε την τηλεργασία. Η τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας δεν βοηθάει μόνο τις επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους, αλλά και τους υπαλλήλους τους. Τα τελευταία χρόνια, με την τηλεργασία να έχει εκτοξευθεί, πολλές εταιρείες αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν σε νέους τρόπους εργασίας. Με τη βοήθεια της κινητής τεχνολογίας, πολλοί εργαζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τους για να συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους, εν κινήσει ή όταν εργάζονται από το σπίτι.