24/06/2026
Πολιτικά

Συλλυπητήριο μήνυμα για το θάνατο της Στέλλας Παπαγρηγορίου

20250930_220921

Η Τομεακή Επιτροπή Σάμου και η ΚΟΒ Πυθαγορείου του ΚΚΕ αποχαιρετούμε με βαθύτατη θλίψη τη συντρόφισσα Στέλλα Παπαγρηγορίου, μέλος του ΚΚΕ, που έφυγε από την ζωή Κυριακή 28 Σεπτέμβρη.

Γεννημένη το 1951 στον Παγώνδα της Σάμου, από οικογένεια αγωνιστών, προχώρησε στη ζωή της με αυτά τα ιδανικά! Η Στέλλα σπούδασε στην Ανατολική Γερμανία πολιτικός μηχανικός, πάλευε όλα τα χρόνια για το δίκαιο. Στη Σάμο ήρθε το 1984, και μαζί με τον σύντροφό της υπηρέτησαν τις αξίες του αγώνα μέσα από την οργανωμένη πάλη, για έναν καλύτερο κόσμο, τον σοσιαλισμό-κομμουνισμό.

 

Στο σύζυγό της και σύντροφό μας Γιώργο Νικολάου, την κόρη της Ήρα και όλους τους οικείους της εκφράζουμε θερμά συλλυπητήρια.

 

Η κηδεία της θα γίνει την Πέμπτη 2 Οκτώβρη στο κοιμητήριο του Ηραίου στις 5:30 το απόγευμα.

Σάμος, 30-9-2025

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

«Στοχοποίηση των προσφύγων» καταγγέλλει η ΤΕ Σάμου του ΚΚΕ για τη σύσκεψη του δήμου

Το ΚΚΕ Σάμου επικρίνει τις αντιδράσεις για τη μεταφορά μεταναστών

Αλλαγές στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου: Φεύγει ο Κουτουλάκης, έρχεται ο Μάγγος

Επιβεβαιώνεται η μεταφορά μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο: Οι διαβεβαιώσεις Πλεύρη στον Στεφανάδη

Παράταση για τις ιαματικές πηγές ζητούν ο Δήμος Δυτικής Σάμου και ο Δήμος Ικαρίας

1,25 εκατ. ευρώ στους δήμους Σάμου και Ικαρίας – Τι αποφάσισε η ΚΕΚΑ