12/06/2026
Σαμιακά

Αεροδιακομιδή ασθενούς covid-19 από την Ρόδο στη Σάμο

Ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης, ακόμη μία αεροδιακομιδή ασθενούς με κορωνοϊό από την Λέρο στη Ρόδο σε ειδική κάψουλα και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο της Σάμου, λόγω αδυναμίας εξυπηρέτησης του περιστατικού.

Η αεροδιακομιδή αφορούσε μια 58χρονη κάτοικο Λέρου, επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού, η οποία παρουσίασε επιδείνωση στην υγεία της και κρίθηκε απαραίτητο απο τους γιατρούς να εισαχθεί στη ΜΕΘ covid-19 του Νοσοκομείου Σάμου.

Σημειώνεται πως πρόκειται για τη 2η ασθενή που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Σάμου από τη Λέρο.

«Η Σάμος στηρίζει το Ε.Σ.Υ. όπως οφείλουμε όλοι μας να πράττουμε.

Αεροδιακομιδή (1/4/2021) από Λέρο (πρώτα μεταφέρθηκε στην Ρόδο) με την ειδική κάψουλα.

Συνεχίζουμε…» δήλωσε ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σαμου, Νίκος Στεφανής .

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%

Η Προοδευτική Κίνησης Γυναικών ζητά ασφαλείς παιδικές χαρές στο Βαθύ

Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου: «Δεν θα δεχτώ νέα μεταφορά μεταναστών»

Στη Σάμο οι πρώτοι 300 μετανάστες από την Κρήτη