24/06/2026
Σαμιακά

Εμβολιασμοί κατά του Covid-19 σε Αγαθονήσι και Φούρνους

20210226_134759
Η εμβολιαστική ομάδα του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου, μαζί με τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου κ. Χρήστο Ροϊλό και τον διοικητή του Γ.Ν. Σάμου κ. Νίκο Στεφανή, την Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου, μετέβησαν στο Αγαθονήσι για την πρώτη δόση εμβολιασμού κατά του Covid-19 στο γενικό πληθυσμό. Στη συνέχεια, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, η εμβολιαστική ομάδα και ο διοικητής κ. Στεφανής επισκέφτηκαν τους Φούρνους και εμβολίασαν για τη δεύτερη δόση αλλά και πρώτη δόση τους κατοίκους της Χρυσομηλιάς του Δήμου Φούρνων.

Εμβολιασμοί κατά του Covid-19 σε Αγαθονήσι και Φούρνους

 

Το Σάββατο, Φεβρουαρίου, ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί της δεύτερης αλλά και της πρώτης δόσης στους Φούρνους και στην Θύμαινα. Την Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου, ολοκληρώθηκαν οι εμβολιασμοί στους Φούρνους. «Είμαστε στην πρώτη γραμμή για να πετύχει η επιχείρηση “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”. Τα νησιά μας θα τα καταφέρουν!», σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο διοικητής κ. Στεφανής.
Εμβολιασμοί κατά του Covid-19 σε Αγαθονήσι και Φούρνους

 

Εμβολιασμοί κατά του Covid-19 σε Αγαθονήσι και Φούρνους
G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Η Λαϊκή Συσπείρωση απέχει από τη διαδικασία για τις ανεμογεννήτριες

Θανατηφόρο τροχαίο με μοτοσικλέτα στην περιοχή της Αρέθουσας στην Ικαρία

Στα 854 ευρώ το κόστος του ταξιδιού μετ’ επιστροφής για μια τετραμελή οικογένεια με αυτοκίνητο στη Σάμο

Λειτουργούν εξειδικευμένα ιατρεία για ΙΦΝΕ στο Νοσοκομείο Σάμου

Λαμπρός ο εορτασμός των ονομαστηρίων του Μητροπολίτη Σάμου και Ικαρίας κ.κ. Ευσεβίου

Έκτακτη, δια ζώσης συνεδρίαση για τις ανεμογεννήτριες και το Χωροταξικό των ΑΠΕ ζητάει η «ΑΝΑΣΑ για τη Σάμο»