28/06/2026
Σαμιακά

Επιστολή Επιμελητηρίου Σάμου προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας

ilektriki enrgeias
Επιστολή προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κώστα Σκρέκα, απέστειλε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σάμου, Γιώργος Κυριαζής.

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Το Επιμελητήριο Σάμου γίνεται καθημερινά αποδέκτης διαμαρτυριών από τις επιχειρήσεις του Νομού μας, οι οποίες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με ένα άνευ προηγουμένου κύμα ανατιμήσεων στις χρεώσεις ηλεκτρικής ενέργειας.

Οι υψηλές ανατιμήσεις στην ενέργεια τους τελευταίους  μήνες οπού φτάνουν την αύξηση στο 80%, έχουν δημιουργήσει προβλήματα στις επιχειρήσεις, δημιουργώντας μεγάλο κόστος λειτουργίας. Δυστυχώς όμως οι Ιδιώτες πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος δεν έχουν ακόμα εντάξει την επιδότηση του κράτους στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Νοσοκομείο Σάμου: Από τις 14 θέσεις γιατρών που προκηρύχθηκαν, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τις 9

Ίδρυμα Φίλων της Σάμου: Ζητά από τον Δήμαρχο να πληρώσει την πιστοποίηση των εθελοντών πυροσβεστών Κοσμαδαίων

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής