11/06/2026
Σαμιακά

Κατέστρεψαν το εικονοστάσι της Παναγίας

Είναι η τρίτη φορά που άγνωστοι το καταστρέφουν. 

Οργή και αγανάκτηση προκαλούν στους κατοίκους οι εικόνες καταστροφής που άφησαν πίσω τους άγνωστοι ιερόσυλοι, οι οποίοι έριξαν πέτρα στο εικονοστάσι της Παναγίας που χρονολογείται απο το 1974 , στη περιοχή “Βόλτες Βλαμαρής” τα ξημερώματα της Παρασκευής.

Απαρηγόρητος ο κ. Γιώργος Αποστολάτος που συναντήσαμε στο σημείο, που όλα αυτά τα χρόνια φροντίζει καθημερινά να είναι αναμμένο το καντήλι της Παναγίας.

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Ψηφιακή εποχή για το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Σάμου

«Σε τριτοκοσμική κατάσταση η ακτοπλοΐα της Σάμου»: Επιστολή του Επιμελητηρίου στον Βασίλη Κικίλια

Άμεσοι ψεκασμοί στα αμπέλια της Σάμου για ευδεμίδα

Σύλλογος Δασκάλων: Από τον Ιανουάριο χωρίς χρήματα τα σχολεία του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκλογές του Συλλόγου ΕυΠο: 10 υποψήφιοι, δύο εκλογικά κέντρα

Φωτιά στις φοιτητικές εστίες Καρλοβάσου: Καταστράφηκαν μηχανάκια