15/06/2026
Σαμιακά

Κοπή επικίνδυνου δέντρου εντός του Ηγεμονικού Κήπου

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Σάμου την Παρασκευή το πρωί προέβη στην κοπή ενός επικίνδυνου δέντρου εντός του Ηγεμονικού Κήπου Σάμου.

 Στο σημείο βρέθηκαν συνεργεία του δήμου και άνδρες της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Σάμου.
Τις εργασίες επέβλεψαν  ο διοικητής της ΠΥ Σάμου, Γιώργος Μιαούλης και αρμόδιος αντιδήμαρχος Ανατολικής Σάμου, Μιχάλης Μητσός.
G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Νέος αναπνευστήρας νεογνών για την Παιδιατρική του Νοσοκομείου Σάμου

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού