14/06/2026
Σαμιακά

Ο Αλέξανδρος Λυμπέρης επισκέφτηκε τα υπουργεία Εθνικής Οικονομίας, Τουρισμού και Εσωτερικών

Ο Δήμαρχος Δυτικής Σάμου κ.  Αλέξανδρος Λυμπέρης , στα πλαίσια των επαφών του με υπηρεσιακούς παράγοντες στην Αθήνα για θέματα του Δήμου Δυτικής Σάμου, επισκέφτηκε τα υπουργεία Εθνικής Οικονομίας, Τουρισμού και Εσωτερικών και είχε συναντήσεις με τον Υπουργό τουρισμού κ Χάρη Θεοχάρη καθώς και με τον υφυπουργό Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο.

Επίσης είχε συνεργασία με τα στελέχη της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) σε θέματα τεχνογνωσίας και τεχνικής υποστήριξης.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%