28/06/2026
Σαμιακά

Ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου για την παγκόσμια ημέρα νοσηλευτή

giatros-nosileutis-700x400

Στη Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή αναφέρεται η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου που ευχαριστεί ιδιαίτερα το νοσηλευτικό προσωπικό, για τον καθημερινό του αγώνα.

Ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου, Νίκος Στεφανής αναφέρει :

«Είστε οι καλύτεροι που έχουμε στο Γ.Ν. Σάμου! Έχετε προσφέρει πολλά και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα κάνετε και στο μέλλον. Χρόνια πολλά για την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή.

Μένουμε αισιόδοξοι, μένουμε ασφαλείς».

Η Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή γιορτάζεται κάθε χρόνο από το 1965 στις 12 ΜΑΙΟΥ, με πρωτοβουλία του Διεθνούς Συμβουλίου Νοσηλευτών (International Council of Nurses – ICN) και αποτελεί την ελάχιστη πράξη τιμής και αναγνώρισης στο έργο και την προσφορά των νοσηλευτών σε όλο τον κόσμο.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις

11 αταυτοποίητοι νεκροί επί χρόνια στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου