15/06/2026
Σαμιακά

Ο Πανσαμιακός Αγροτικός Σύλλογος θα συμμετέχει στις κινητοποιήσεις για την υγεία στη Σάμο

Αγρότη και αγρότισσα της Σάμου,

Ο Σύλλογός μας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου Σάμου και συμμετείχε στη σύσκεψη φορέων και σωματείων του νησιού μας στις 18 Οκτώβρη. Στόχος όλοι μαζί σε συντονισμό και κοινή δράση με τα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου να οργανώσουμε τον αγώνα μας για να δοθούν λύσεις στην εγκατάλειψη που βιώνουμε στην υγεία με κίνδυνο πολλές φορές τη ζωή μας.

Η υγεία είναι υπόθεση όλων μας!

Αφορά τη ζωή τη δική μας και των οικογενειών μας! Πληρώνουμε κάθε μήνα τις εισφορές μας στον ΕΦΚΑ για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, αλλά στα χωριά μας στα αγροτικά ιατρεία, στο νοσοκομείο και Κέντρα Υγείας υπάρχουν τεράστια κενά σε προσωπικό, υλικά και εξοπλισμό.

Ας δώσουμε λοιπόν και οι αγρότες το παρόν στην κινητοποίηση αυτή την Πέμπτη 2 Νοέμβρη και ώρα 18.00 στην πλατεία Πυθαγόρα στο Βαθύ, αλλά και όποιος μπορέσει να βρεθεί τη Δευτέρα 6 Νοέμβρη στις 18.00 στην Αθήνα έξω από το Υπουργείο Υγείας!

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%