25/06/2026
Δήμος

Σύσκεψη για τον τουρισμό Δήμων Ανατολικής και Δυτικής Σάμου

1 (10) (1)

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 28  Μαρτίου, στο Δημαρχιακό Μέγαρο Σάμου κοινή σύσκεψη εκπροσώπων των Δήμων Ανατολικής και Δυτικής Σάμου για τον τουρισμό. Στην σύσκεψη μετείχαν από τον Δήμο Ανατολικής Σάμου ο Δήμαρχος κ. Πάρης Παπαγεωργίου, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Ευάγγελος Καρβελάς, η σύμβουλος για θέματα τουρισμού κ. Μαρίκα Νιώτη και οι υπηρεσιακοί παράγοντες της Διεύθυνσης Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου κα Νόπη Ροδίτου και κ. Κώστας Κτίστου. Από τον Δήμο Δυτικής Σάμου μετείχαν ο Αντιδήμαρχος Οικομικών, Αθλητισμού, Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων κ. Ευάγγελος Μαρνέζος και η ειδική  συνεργάτης για θέματα τουρισμού κ. Ευρυδίκη Καρύδη.

Στην σύσκεψη που έγινε σε γόνιμο και θετικό κλίμα συζητήθηκε και συμφωνήθηκε η αναγκαιότητα προβολής του νησιού ως ενιαίος τουριστικός προορισμός, η συνεχής συνεργασία των δύο Δήμων για την ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών που θα εδράζονται στην ανάδειξη της Σάμου, στην προβολή μέσα από στοχευμένες στρατηγικές και ενέργειες καθώς και στην συνεχή επικοινωνία μεταξύ των δύο Δήμων.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Δύο Δημοτικά Συμβούλια στη Σάμο με επίκεντρο το μεταναστευτικό

Στη Σάμο ο Πρόεδρος της ΕΕΤΑΑ – Συναντήσεις με τους δημάρχους Ανατολικής και Δυτικής Σάμου

Προσλήψεις οκτώ μόνιμων υπαλλήλων στον Δήμο Δυτικής Σάμου

Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου ζητά αυστηρότερα όρια για την ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας

Σύσκεψη για το μεταναστευτικό χωρίς δημοσιογράφους – ο Δήμος Ανατολικής Σάμου διαβεβαιώνει «ουδέν κρυπτόν»

Δύο προσλήψεις στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καρλοβάσου, ναυαγοσώστης και υπάλληλος γραφείου