06/06/2026
Περιφερειακά

Τον Πύργο και τους Σπαθαραίους επισκέφθηκε ο Β.Πανουράκης

Τον Πύργο και τους Σπαθαραίους επισκέφθηκε ο κ. Πανουράκης συνοδευόμενους από στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Εργων της ΠΕ Σάμου , όπου με την παρουσία των προέδρων κ.κ. Στεφανή και Παπασταματίου καθώς και του Τοπικού Συμβούλου κ. Σταθακιού, διαπιστώθηκε η πορεία καθαρισμού των πρανών του οδικού δικτύου από την βλάστηση.

Κάτοικοι της περιοχής εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους για την παρουσία του κ. Αντιπεριφερειάρχη ο οποίος στη συνέχεια με τους κ.κ. Προέδρους των Κοινοτήτων συζήτησε προβλήματα που απασχολούν τις ορεινές κοινότητες και αναζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας για την επίλυσή τους.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Περιβάλλοντος Βορείου Αιγαίου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Συνάντηση Μουτζούρη για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στα νησιά του Βορείου Αιγαίου

Το Περιφερειακό Συμβούλιο συνεδριάζει στη Λήμνο

«Οι εξετάσεις είναι μια στιγμή, τα όνειρά σας μια ολόκληρη ζωή» – Το μήνυμα του Περιφερειάρχη για τις Πανελλαδικές

Στον αέρα η γραμμή Βόλος-Μυτιλήνη-Χίος: Αύριο κλείνει ο διαγωνισμός χωρίς ενδιαφερόμενο

Ενίσχυση έως 85% για επαγγελματίες αλιείς