15/06/2026
Σαμιακά

Απινιδωτές τοποθετούνται στο συγκρότημα των Λυκείων και στο Λιμεναρχείο Πυθαγορείου

Σήμερα, 03 Δεκεμβρίου 2021, στο Δημαρχιακό Μέγαρο της πόλης της Σάμου, πραγματοποιήθηκε τελετή παράδοσης-παραλαβής, δυο απινιδωτών, δωρεά από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και τον Πρόεδρο Dr Αντώνιο Αυγερινό προς τον Δήμο Ανατολικής Σάμου, οι οποίοι παραδόθηκαν από την Πρόεδρο του Περιφερειακόυ Τμήματος Σάμου ΕΕΣ, κα Σίδερη παρουσία προσωπικού και εθελοντών τομέα υγείας.

Ο ένας απινιδωτής παραδόθηκε από τον Δήμαρχο, κ. Στάντζο στους διευθυντές των σχολικών μονάδων  και θα τοποθετηθεί στο σχολικό συγκρότημα των λυκείων όπου φιλοξενούνται 5 σχολεία ημερήσια και εσπερινά και ο δεύτερος απινιδωτής παραδόθηκε στο Λιμενάρχη Σάμου κ. Τσινιά προκειμένου να τοποθετηθεί στο κτίριο του Λιμεναρχείου Πυθαγορείου ώστε να είναι διαθέσιμος για χρήση σε κάθε δημότη και επισκέπτη.

Δεδομένου ότι οι απινιδωτές σε δημόσιους χώρους σώζουν ζωές, ευχαριστούμε θερμά τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και τον Πρόεδρο Dr Αντώνιο Αυγερινό γι΄ αυτή την πρωτοβουλία, το Λιμεναρχείο Σάμου και τους Διευθυντές των σχολείων για τη συνεργασία.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%