Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου «Άγιος Παντελεήμων» ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση της προμήθειας και εγκατάστασης νέου τηλεφωνικού κέντρου στο νοσοκομείο. Το νέο σύστημα περιλαμβάνει σύγχρονες τηλεφωνικές συσκευές για όλα τα τμήματα, κλινικές και θαλάμους νοσηλείας, εξασφαλίζοντας ποιοτική και άμεση επικοινωνία.
Πέρα από την αναβάθμιση του τηλεφωνικού εξοπλισμού, πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση και της δομημένης καλωδίωσης σε όλο τον φορέα, ενισχύοντας την ασφάλεια των δεδομένων. Επιπροσθέτως, οι προσφερόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν προηγμένες δυνατότητες, όπως τηλεδιάσκεψη, υπηρεσίες κέντρου δεδομένων, υπηρεσίες ISP, έλεγχο ποιότητας και αναβαθμισμένη ευρυζωνική σύνδεση.
Το έργο διεξήχθη στο πλαίσιο του προγράμματος ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ της Κοινωνίας της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) και εντάσσεται στις δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Το Γενικό Νοσοκομείο Σάμου αποτελεί το πρώτο νοσοκομείο στην Ελλάδα όπου ολοκληρώθηκε επιτυχώς η σχετική διαδικασία, χάρη στις συντονισμένες ενέργειες της Διοίκησης και του προσωπικού.
Η Διοίκηση εκφράζει τις ευχαριστίες της σε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του έργου, όπως και στα μέλη του προγράμματος ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ για την πλήρη επιμέλεια και συνέπεια τους.
Το κοινό μπορεί να βρει πληροφορίες και τριψήφιους αριθμούς για το νέο τηλεφωνικό σύστημα στην επίσημη ιστοσελίδα του νοσοκομείου μας (www.nosokomeiosamou.gov.gr).
Για περισσότερες πληροφορίες ή ανάγκες επικοινωνίας, μπορείτε να καλείτε στους αριθμούς του τηλεφωνικού κέντρου:
- 22730 83100 & 22733 51300