28/06/2026
Περιφερειακά

Έχασε την πλειοψηφία στο συμβούλιο «ελέω..» δομής ο Δήμαρχος Μυτιλήνης

244002843_610424276647091_1730688451194230783_n

Εξελίξεις φέρνει στην Δημοτική Αρχή Κύτελη στο Δήμο Μυτιλήνης, η απόφαση του Δημάρχου να ταχθεί υπέρ νέας δομής στην Λέσβο.

Δύο δημοτικοί σύμβουλοι οι οποίοι εξ αρχής είχαν ταχθεί κατά της δημιουργίας νέας υπερδομής στα πρότυπα της Σάμου, ο Παναγιώτης Βάλεσης και η Εριφύλλη Γιαννάκα, υπέβαλαν την ανεξαρτητοποίηση τους στο Προεδρείο με αποτέλεσμα να χάνει την πλειοψηφία η παράταξη του Δημάρχου στο συμβούλιο.

Όπως όλα δείχνουν η δημιουργία δομής στην Μυτιλήνη δεν θα είναι εύκολη υπόθεση ενώ η πολιτική φθορά του Δημάρχου όλο και αυξάνεται.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στη Χίο και τα Ψαρά ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου το Σαββατοκύριακο

Δέκα θέματα στη λογοδοσία της Περιφέρειας

Πράσινο φως για την ανάδειξη της Αλυκής Σάμου με παρατηρητήρια ορνιθοπανίδας

Παρουσία Μουτζούρη στην πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ της Μιμής Ντενίση

«Η συναίνεση για τη δομή δεν ήταν λευκή επιταγή»: Επιστολή Μαυρατζώτη στον Υπουργό Μετανάστευσης για τη μεταφορά αιτούντων άσυλο από την Κρήτη

Ο Μουτζούρης συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ στη Λήμνο