23/06/2026
Σαμιακά

Εξήλθε από τη ΜΕΘ ο 54χρονος

Μεθ

Εξήλθε σήμερα από την ΜΕΘ του Νοσοκομείου Σάμου, ο πρώτος ασθενής, 54 ετών, που κατάφερε να βγει νικητής από τη μάχη κατά της πανδημίας του κορωνοϊου.

«Θα συνεχίσουμε την ίδια προσπάθεια και για τους υπόλοιπους έξι ασθενείς μας, προκειμένου να τα καταφέρουν και να βγουν νικητές» αναφέρει η διοίκηση του ιδρύματος .

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Λειτουργούν εξειδικευμένα ιατρεία για ΙΦΝΕ στο Νοσοκομείο Σάμου

Λαμπρός ο εορτασμός των ονομαστηρίων του Μητροπολίτη Σάμου και Ικαρίας κ.κ. Ευσεβίου

Έκτακτη, δια ζώσης συνεδρίαση για τις ανεμογεννήτριες και το Χωροταξικό των ΑΠΕ ζητάει η «ΑΝΑΣΑ για τη Σάμο»

Η καθέλκυση του «Μεταμόρφωση» στο Ηραίο της Σάμου

3ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών στη Σάμο: 26 δράσεις για παιδιά από 1 έως 4 Ιουλίου

Προοδευτική Κίνηση Γυναικών: «Θέμα τύχης που δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς». Κάλεσμα για τις παιδικές χαρές στο Βαθύ