25.5 C
Σάμος
04/07/2025
Σαμιακά

Επιστολή Επιμελητηρίου για το Μεταφορικό Ισοδύναμο

Banner Samos24

Επιστολή Προέδρου Επιμελητηρίου Σάμου κ. Γεώργιο Κυριαζή προς  τον  κ. Νεκτάριο Σαντορινιό  Αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις με την διεκπεραίωση του Μεταφορικού Ισοδύναμου.

Κύριε Υφυπουργέ,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις με την διεκπεραίωση του Μεταφορικού Ισοδύναμου.

 

Σας παραθέτουμε τα παρακάτω προβλήματα που εντοπίστηκαν:

  1. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι για το τρίμηνο 01/07 έως 30/09, αν  δεν έχει γίνει ολική εξόφληση των παραστατικών ακόμα και της επιταγής  δεν μπορούν να επιδοτηθούν τα παραστατικά, κάτι για το οποίο ουδείς είχε  ενημερωθεί, παρά μόνο μετά την ενεργοποίηση την φάσης χρηματοδότησης  μέσα στον Οκτώβριο. Οι Επιχειρήσεις πληρώνουν τις μεταφορικές εταιρίες με επιταγές από 30 έως 60 ημέρες, άρα δεν είναι δυνατόν να έχει εισπραχτεί επιταγή ώστε να προσκομιστεί το «εξτρε» της τράπεζας.
  2. Πολλές επιχειρήσεις έχουν πολλές μικρές φορτωτικές (κάτω των 25,00  ευρώ) τις οποίες το σύστημα δεν τις επιδοτεί και αυτό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.
  3. Ο χρόνος υποβολής για την όλη διαδικασία του Μεταφορικού Ισοδύναμου είναι μικρός καθώς  δεν υπάρχει  εξοικείωση ακόμα για την ορθή χρήση του συστήματος.
  4. Δεν έχουν δοθεί επαρκής οδηγίες για τα αρχεία που θα πρέπει να  αναρτηθούν και τι θα πρέπει να περιλαμβάνει σε κάθε στάδιο.
  5. Για τα εισιτήρια πλοίων δεν υπάρχει εξοφλητική. Τα εισιτήρια είναι όλα  τοις μετρητοίς. Άρα θα πρέπει να μην απαιτείται και εξοφλητική.
  6. Θα πρέπει να υπάρχει καλύτερη ενημέρωση της χρήσης του συστήματος ώστε και οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν τι παραστατικά πρέπει να ζητούν από τις μεταφορικές κτλ, ώστε να γίνονται αποδεκτά από το σύστημα του Μεταφορικού Ισοδύναμου και να μην χάνεται η επιδότηση.

Παρόλο αυτά, κύριε Υφυπουργέ επανερχόμαστε στην αρχική πρότασή μας για την καλύτερη λειτουργία του Μεταφορικού Ισοδύναμου, η διεκπεραίωση θα έπρεπε να γίνεται μόνο από τις ναυτιλιακές εταιρίες. Οι ναυτιλιακές να αφαιρούν την επιδότηση απ ευθείας από το εισιτήριο και να την εισπράττουν εκείνες έτσι και θα έχουμε και μείωση της γραφειοκρατίας αλλά και η πλατφόρμα του Μεταφορικού Ισοδύναμου θα απασχολείται με  5-10 ναυτιλιακές εταιρίες και τις αιτήσεις τους και όχι με αιτήσεις χιλιάδων επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου που θα κάνουν χρήση του.

Είμαστε στην διάθεσή σας

Related posts

Παρουσιάστηκε το Αναπτυξιακό Σχέδιο των 1,038 δισ. € για Σάμο, Ικαρία, Φούρνους!

admin

Εργατικό Κέντρο Σάμου:Αγωνιστική «υποδοχή» του κυβερνητικού κλιμακίου στη Σάμο

admin

Πρώτη άφιξη του Superstar II της Seajets στο Καρλόβασι

admin

Κίνημα Δημοκρατίας Σάμου : Υποβάθμιση του Νοσοκομείου Σάμου – Ζητάμε λύσεις, όχι φιέστες!

admin

Αγροτική διαμαρτυρία στο Μαλαγάρι με αφορμή την επίσκεψη Κυβερνητικού Κλιμακίου

admin

ΠΒΑ: Χρηματοδότηση 20.000€ για τον Σύλλογο «Η Μέλισσα»

admin

Εγγραφές και δικαιολογητικά για το Τμήμα Βοηθού Νοσηλευτικής Σάμου

admin

ΣΕΠΠ Κοσμαδαίων: «Ότι οι άλλοι δεν έμαθαν να σέβονται, εμείς το διορθώνουμε και το κάνουμε πάλι όμορφο»

admin

Το Κ.Α.Α.Ε.Κ.Τ. Σάμου Α.Ε. διοργανώνει εργαστήριο οινοτουρισμού στο Μαλαγάρι

admin