28/06/2026
Σαμιακά

Με τρεις νοσηλευτές ενισχύεται το Γενικό Νοσοκομείο Σάμου

nosokomeio

Το Γενικό Νοσοκομείο Σάμου συνεχίζει να ενισχύεται με την τοποθέτηση δυο υπαλλήλων ΤΕ Νοσηλευτικής και ενός υπαλλήλου ΔΕ Νοσηλευτών/Βοηθών Νοσηλευτικής με σύμβαση ΙΔΟΧ για χρονικό διάστημα δώδεκα μηνών.

«Σε κάθε αίτημά μας, η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου, ανταποκρίνονται όταν επιτρέπουν οι συνθήκες.

Ο αυξημένος αριθμός πρόσληψης  προσωπικού κατά το προηγούμενο έτος δεν θα σταματήσει. Ζητάμε και θα ενισχύουμε όλα τα τμήματα του Νοσοκομείου μας, αναφέρει η διοίκηση του Νοσοκομείου

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Ίδρυμα Φίλων της Σάμου: Ζητά από τον Δήμαρχο να πληρώσει την πιστοποίηση των εθελοντών πυροσβεστών Κοσμαδαίων

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις