28/06/2026
Σαμιακά

Ο διοικητής του νοσοκομείου Σάμου: «Και σήμερα Παρασκευή 11/9 το νησί μας δεν έχει θετικό κρούσμα»

nosokomeio_samou

Στη σημερινή ανακοίνωση του ΕΟΔΥ, σύμφωνα με την οποία καταγράφηκε ένα κρούσμα θετικό στον κορωνοϊό στην Περιφερειακή Ενότητα Σάμου, αναφέρθηκε μέσω του Facebook, ο διοικητής του νοσοκομείου Σάμου, κ. Νίκος Στεφανής, λέγοντας πως στη Σάμο δεν υπάρχει κανένα νέο κρούσμα.

Αναλυτικά η ανάρτηση του διοικητή του νοσοκομείου Σάμο:

Και σήμερα Παρασκευή 11/9 το νησί μας δεν έχει θετικό κρούσμα. Οι ανακοινώσεις του ΕΟΔΥ ξανά για νέο θετικό κρούσμα αφορά άτομο εκτός Σάμου με διεύθυνση κατοικίας στο νησί μας.
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας γιατί όλοι μας τηρούμε τις οδηγίες φορώντας μάσκα.

Μένουμε αισιόδοξοι, μένουμε ασφαλείς!

https://www.facebook.com/nikos.stefanis.50/posts/10223530027064637

 

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις

11 αταυτοποίητοι νεκροί επί χρόνια στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου