28/06/2026
Σαμιακά

Πήρε εξιτήριο από τη μαιευτική κλινική το πρώτο μωρό του 2022 που γεννήθηκε στη Σάμο

moro nosokomeio

Εξιτήριο από την μαιευτική κλινική του νοσοκομείου Σάμου πήρε το πρώτο μωρό που γεννήθηκε το 2022 στο νησί μας.

Με μια ανάρτησή του στο Facebook ο διοικητής του Νοσοκομείου Σάμου , Νίκος Στεφανής, αποτύπωσε φωτογραφικά μια συγκινητική στιγμή με τους πανευτυχείς γονείς απο το Πυθαγόρειο, αγκαλιά με την μπέμπα τους. “Μόνο χαρές στην μικρούλα και τους δύο ευτυχισμένους γονείς!

Καλή χρονιά” ανέφερε ο κ. Στεφάνης.

Πήρε εξιτήριο από τη μαιευτική κλινική το πρώτο μωρό του 2022 που γεννήθηκε στη Σάμο

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Φωτιά σε οικοπεδικό χώρο στους Μυτιληνιούς Σάμου

Νοσοκομείο Σάμου: Από τις 14 θέσεις γιατρών που προκηρύχθηκαν, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τις 9

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής