29/06/2026
Σαμιακά

Παραιτήθηκε ο διοικητής του Νοσοκομείου Σάμου Νίκος Στεφανής

stefanis nosokomeio
Την παραίτησή του υπέβαλε σήμερα ο διοικητής του νοσοκομείου Σάμου Νίκος Στεφανής.

Mε μια αινιγματική ανάρτηση ο Νίκος Στεφανής, ανακοίνωσε την παραίτηση του απο την διοίκηση του ιδρύματος, μια απόφαση δύσκολη για τον ίδιο, όπως έγραψε χαρακτηριστικα, ωστε στο μέλλον να φανεί περισσότερο χρήσιμος για το Νομό Σάμου. Προσωρινά τη θέση του αναλαμβάνει ο διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του νοσοκομείου και διευθυντής της ΜΕΘ, Φάμπιο Τζιαρντίνα .

Η ανάρτηση του κ. Στεφανή:

«Σήμερα ανακοίνωσα στους συνεργάτες μου στο Γ.Ν. Σάμου μια δύσκολη απόφαση. Μια απόφαση που στο μέλλον ίσως με την παρουσία μου και τους στόχους που έχω επιλέξει, να φανώ περισσότερο χρήσιμος στα νησιά μας!».

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Φωτιά σε οικοπεδικό χώρο στους Μυτιληνιούς Σάμου

Νοσοκομείο Σάμου: Από τις 14 θέσεις γιατρών που προκηρύχθηκαν, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τις 9

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής