29.4 C
Σάμος
17/06/2025
Πολιτικά

Τουριστική προβολή των νησιών από το Υπουργείο Τουρισμού

 

Το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, προωθούν με νέα καμπάνια, υπό τον τίτλο «Greek 4: Για Σένα», την προβολή τεσσάρων νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και συγκεκριμένα: της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ στοχεύει στο rebranding ξεχωριστών τουριστικών προορισμών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αρχικά μέσω μίας νέας ιστοσελίδας, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους «Greek 4». Υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες του εσωτερικού και του εξωτερικού ότι καθένα από τα νησιά είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα:
● Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση,
● η Χίος με την εξερεύνηση,
● η Σάμος με τη φύση και το φως
● η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο.

Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές.

Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου- σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νησιά με ιδιαίτερη ταυτότητα και ιστορία, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Το Υπουργείο Τουρισμού, από την αρχή της κρίσης, προχώρησε σε μια σειρά από καινοτόμες δράσεις προκειμένου να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε ώστε στα επόμενα χρόνια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος της φετινής σεζόν.»

Ο ΓΓ του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού. Είναι μια πολύ καλά μελετημένη και στοχευμένη καμπάνια, σχεδιασμένη προκειμένου να πετύχει δύο στόχους: o πρώτος είναι η τόνωση του τουριστικού ρεύματος των νησιών και ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της ευρύτερης εικόνας των νησιών αυτών στο εξωτερικό. Η καμπάνια που ξεκινά σήμερα θα συνεχιστεί το επόμενο εξάμηνο και ο στόχος μας είναι επεκταθεί και το 2021. Θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Μετανάστευσης και προσωπικά τον υπουργό κ. Νότη Μηταράκη, ο οποίος ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για χρηματοδότηση της καμπάνιας αυτής και στηρίζει από την αρχή αυτή την προσπάθεια.»

Ποιοι είναι οι «Greek 4»

Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.

Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.

Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.

Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

Related posts

Ευρεία κυβερνητική σύσκεψη στη Σάμο: 1 Υπουργός, 5 Υφυπουργοί και 6 Γ.Γ. στο νησί

admin

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Πιστώθηκαν 31,2 εκατ. ευρώ σε 290.218 δικαιούχους

admin

Ο Γ. Αυτιάς φέρνει στην Ευρωβουλή το θέμα των Εκκλησιών που κατέρρευσαν απο το σεισμό

admin

Οι Προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Σάμου για την Νησιωτική Πολιτική

admin

ΚΚΕ Σάμου: «Αναμένουμε και επιφυλασσόμαστε» για την κυβερνητική φιέστα»

admin

Κυβερνητικό κλιμάκιο στη Σάμο στις 24/6 για την παρουσίαση του τοπικού σχεδίου ανάπτυξης

admin

Νέα Φοιτητική Εστία στη Σάμο: Με υπογραφή Ζαχαράκη το έργο των €600.000 για τη στέγαση 115 φοιτητών

admin

51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή στο Καρλόβασι το Σάββατο 21 Ιουνίου – Όλο το πρόγραμμα

admin

Εγκαίνια πλωτού ασθενοφόρου στους Φούρνους

admin