07/06/2026
Σαμιακά

Το τελευταίο αντίο στον Γιώργο Αράπο

«Αθάνατος»… «Γιώργο σήκω πάνω έχεις βάρδια» και ένα παρατεταμένο χειροκρότημα. Με αυτό τον τρόπο είπαν το τελευταίο αντίο, σήμερα το απόγευμα, πλήθος κόσμου, συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι, ασθενείς, αθλητές που παραβρέθηκαν, στην εξόδιο ακολουθία στον Ι.Ν. Άγιου Θεοδώρου Σάμου, στον 48χρονο  Γιώργο Αράπο που έβαλε τέλος στη ζωή του την Τετάρτη (9/5).

Τραγική φιγούρα η μητέρα του Γιώργου αλλά και η οικογένεια του.

Συλλυπητήρια στους οικείους του.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό

Εργατικό Κέντρο Σάμου: Πολύτεκνη άνεργη μητέρα έχασε θέση στον Δήμο λόγω λάθους στη μοριοδότηση

Βανδαλισμοί στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίων Σάμου: Μήνυση καταθέτει ο Δήμος

Στόχος οι 24.000 αφίξεις στη Σάμο: Η Apollo ανοίγει τη φινλανδική αγορά και αυξάνει τις πτήσεις κατά 16%