15/06/2026
Σαμιακά

Η Πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ Αφροδίτη Ρέτζιου στη Σάμο

Την Τετάρτη  18 Οκτωβρίου 2017  θα παρευρεθούν στο Νοσοκομείο Σάμου η Πρόεδρος  και ο ταμίας της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος Αφροδίτη Ρέτζιου και Γιάννης Γαλανόπουλος.

Ο Σύλλογος Εργαζόμενων Νοσοκομείου Σάμου  θα πραγματοποιήσει συνάντηση στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου στις13:00 το μεσημέρι.

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:

1)Μισθολόγιο Γιατρών

2)Χρόνος Εργασίας

3)Εκπαίδευση Γιατρών.

Και αλλά θέματα που απασχολούν τον Ιατρικό Κλάδο.

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%