15/06/2026
Σαμιακά

Συγκινεί η πρώτη φοιτήτρια στην Ελλάδα με σύνδρομο down

Συγκινεί η πρώτη φοιτήτρια στην Ελλάδα με σύνδρομο down: «Θέλω να μάθει ο κόσμος τι έκανα» Η Μαρία Νίτσα έγινε η πρώτη φοιτήτρια στην Ελλάδα με σύνδρομο Down. Αποφοίτησε από το Λύκειο Μεσοποταμίας, στην Καστοριά, και πέρασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας. Την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017, η Μαρία Νίτσα από την Μεσοποταμία, ένα κορίτσι  με σύνδρομο Down αλλά και διαβήτη, στάθηκε στο προαύλιο του Λυκείου Μεσοποταμίας μια μέρα μετά την εγγραφή της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας, όπου πέρασε, έπειτα από 12 χρόνια μελέτης.

Η Μαρία πάλεψε 12 ολόκληρα χρόνια για το όνειρό της. Πάλεψε με το σύνδρομο Down και με το διαβήτη, με τη γεωγραφία, τα μαθηματικά και τη χημεία, για να αποδείξει «εξ αμελείας» κάτι πολύ απλό: Πως δεν είναι τίποτα να πεθάνεις, αλλά είναι τρομακτικό να μη ζεις. Πως το μεγαλείο και η δύναμη της ανθρώπινης ψυχής, δε λογαριάζει εμπόδια, ασθένειες, δυσκολίες. Και πως κανείς και τίποτα δεν μπορεί να σου βάλει όρια, αν εσύ θες να τα σπας. «Θέλω να μάθει ο κόσμος τι έκανα» είπε η πρώτη φοιτήτρια στην Ελλάδα με σύνδρομο Down. «Γιατί τελείωσα το λύκειο και πέρασα στη σχολή που ήθελα και είμαι πολύ περήφανη για αυτό». «Και γιατί ήθελα πολύ να γίνει, επειδή μου αρέσουν τα παιδιά»… ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Πηγή: Foititikanea.gr

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Νέος αναπνευστήρας νεογνών για την Παιδιατρική του Νοσοκομείου Σάμου

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού