09/06/2026
Σαμιακά

Αγροτική διαμαρτυρία στο Μαλαγάρι με αφορμή την επίσκεψη Κυβερνητικού Κλιμακίου

Ο Πανσαμιακός Αγροτικός Σύλλογος καλεί τους αγρότες της Σάμου και τους κατοίκους του νησιού σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 3 Ιουλίου στις 10.30 το πρωί στο Μουσείο Οίνου στο Μαλαγάρι, με την ευκαιρία επίσκεψης κυβερνητικού κλιμακίου στην περιοχή.

Ο σύλλογος επισημαίνει:

Γιατί: Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ – Να επιστραφούν τα κλεμμένα!!!! Να μην πληρώσουν οι αγρότες και οι φορολογούμενοι

Μέτρο 23 – Να αναιρεθεί η απόφαση για απορρίψεις των αιτήσεων στη Σάμο

Την ίδια ώρα που κάνουν πάρτυ εκατομμυρίων οι κυβερνητικοί και οι φίλοι τους με τις ευλογίες της ΕΕ, οι βιοπαλαιστές αγρότες είμαστε απλήρωτοι για τις ενισχύσεις που ήταν να μπουν 30 Ιουνίου, δεν υπάρχουν λεφτά για την αγροτική οδοποιία, δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο για τα αγριογούρουνα…

Ως εδώ!

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Φωτιά στις φοιτητικές εστίες Καρλοβάσου: Καταστράφηκαν μηχανάκια

Κατασκήνωση «Παναγία του Κότσικα»: Ανοίγει τις πύλες της για τέσσερις περιόδους

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό