28/06/2026
Δήμος

Δήμος Δυτικής Σάμου: Ευχαριστίες για το 1ο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών

Filarmonikes samou xiou

Ο Δήμος Δυτικής Σάμου εκφράζει τις ευχαριστίες του προς τις φιλαρμονικές που συμμετείχαν στο 1ο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών. Η εκδήλωση διοργανώθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 130 ετών λειτουργίας της Φιλαρμονικής “Κλέανθης ο Σάμιος” (1895–2025).

Στην εκδήλωση συμμετείχαν:

Η Φιλαρμονική “Κλέανθης ο Σάμιος”, με 130 έτη συνεχούς παρουσίας.

Η Φιλαρμονική Σάμου “Βαθύλλος”.

Ο Δήμος Δυτικής Σάμου συγχαίρει τους συμμετέχοντες μουσικούς, τους μαέστρους, τους προέδρους και τα Διοικητικά Συμβούλια των Φιλαρμονικών, καθώς και τους συντελεστές της διοργάνωσης.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Δύο Δημοτικά Συμβούλια στη Σάμο με επίκεντρο το μεταναστευτικό

Στη Σάμο ο Πρόεδρος της ΕΕΤΑΑ – Συναντήσεις με τους δημάρχους Ανατολικής και Δυτικής Σάμου

Προσλήψεις οκτώ μόνιμων υπαλλήλων στον Δήμο Δυτικής Σάμου

Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου ζητά αυστηρότερα όρια για την ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας

Σύσκεψη για το μεταναστευτικό χωρίς δημοσιογράφους – ο Δήμος Ανατολικής Σάμου διαβεβαιώνει «ουδέν κρυπτόν»

Δύο προσλήψεις στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καρλοβάσου, ναυαγοσώστης και υπάλληλος γραφείου