Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου, διατυπώθηκαν ερωτήματα και ανησυχίες σχετικά με τη λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου.
Η διοίκηση του νοσοκομείου πρόσφατα γνωστοποίησε την αντικατάσταση του παλαιού τηλεφωνικού κέντρου, μετά από περίπου 30 χρόνια λειτουργίας, το οποίο είχε καταρρεύσει, αφήνοντας το νοσοκομείο χωρίς τηλεφωνική εξυπηρέτηση για αρκετούς μήνες. Ωστόσο, ο Σύλλογος Εργαζομένων επισημαίνει ότι η εγκατάσταση του νέου τηλεφωνικού κέντρου δεν επιλύει τα προβλήματα που συνδέονται με τη διαχείριση των κλήσεων λόγω της έλλειψης προσωπικού.
Ο Σύλλογος διατυπώνει συγκεκριμένες απορίες για το νέο τηλεφωνικό κέντρο αναφέροντας χαρακτηριστικά:
- Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα με τις υπάρχουσες ελλείψεις;
- Ποιος διαχειρίζεται τις κλήσεις του ΕΚΑΒ «166»;
- Γιατί οι τέσσερις οργανικές θέσεις τηλεφωνητών, που προβλέπει το οργανόγραμμα, παραμένουν κενές;
Οι εργαζόμενοι απαιτούν την άμεση προκήρυξη και κάλυψη των τεσσάρων κενών θέσεων τηλεφωνητών μέσω γρήγορων διαδικασιών, προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου και των υπηρεσιών του νοσοκομείου.
Παράλληλα, καλούν όλους τους πολίτες της Σάμου να συμμετάσχουν στην 24ωρη Πανσαμιακή Γενική Απεργία, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025. Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας έχει προγραμματιστεί στις 10:30 π.μ. στο προαύλιο του νοσοκομείου, με στόχο την ανάδειξη των προβλημάτων στον τομέα της δημόσιας υγείας.
Ο Σύλλογος τονίζει την άμεση αναγκαιότητα ενίσχυσης των βασικών δομών του Νοσοκομείου Σάμου, υπογραμμίζοντας πως η επίλυση των προβλημάτων αυτών είναι καθοριστική για την παροχή ποιοτικής και άμεσης φροντίδας στους πολίτες της Σάμου.