15/06/2026
Δήμος

Απεργία για την Υγεία: Κλειστές οι υπηρεσίες του Δήμου Δυτικής Σάμου

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δυτικής Σάμου αποφάσισε τη συμμετοχή του Δήμου στην Πανσαμιακή απεργία που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Φεβρουαρίου 2025, με στόχο την ανάδειξη και επίλυση κρίσιμων ζητημάτων στον τομέα της υγείας. Σύμφωνα με την απόφαση υπ’ αριθ. 11/2025, όλες οι δημοτικές υπηρεσίες θα παραμείνουν κλειστές την ημέρα της απεργίας.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Δύο προσλήψεις στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καρλοβάσου, ναυαγοσώστης και υπάλληλος γραφείου

Παπαθεοφάνους προς Πλεύρη: «Η τοπική κοινωνία ξαναζεί την ανησυχία του 2015»

Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου: «Δεν θα δεχτώ νέα μεταφορά μεταναστών»

Η ΑναΣΑ ζητά έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο για τη μεταφορά αιτούντων άσυλο στη Σάμο

Ο Πάρης Παπαγεωργίου ζητά ακύρωση μεταφοράς μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου