15/06/2026
Δήμος

Δήμος Ανατολικής Σάμου: Κλειστές υπηρεσίες την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου λόγω απεργίας για τη δημόσια υγεία

Κλειστές θα παραμείνουν την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου οι υπηρεσίες του Δήμου Ανατολικής Σάμου, στο πλαίσιο κινητοποιήσεων που οργανώνονται για τη δημόσια υγεία στο νησί. Η απόφαση αυτή σχετίζεται με την ανάγκη ανάδειξης των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο τομέας υγείας στη Σάμο, τα οποία έχουν άμεση επίπτωση στην ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Στο δημοτικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε για το ζήτημα, παρευρέθηκαν και ενημέρωσαν το Σώμα ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου, Στράτος Καπώλης, ο πρόεδρος των εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου, Σταμάτης Φίλιππής και ο Μάριος Βαλωμένος πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Ιδιωτικών Υπάλληλων Νομού Σάμου και μέλος του ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Νομού Σάμου όπου κατέθεσαν τις απόψεις τους, τονίζοντας μεταξύ άλλων την επείγουσα ανάγκη λήψης μέτρων για τη βελτίωση των ιατρικών υπηρεσιών και των συνθηκών εργασίας στο νοσοκομείο.

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Δύο προσλήψεις στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καρλοβάσου, ναυαγοσώστης και υπάλληλος γραφείου

Παπαθεοφάνους προς Πλεύρη: «Η τοπική κοινωνία ξαναζεί την ανησυχία του 2015»

Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου: «Δεν θα δεχτώ νέα μεταφορά μεταναστών»

Η ΑναΣΑ ζητά έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο για τη μεταφορά αιτούντων άσυλο στη Σάμο

Ο Πάρης Παπαγεωργίου ζητά ακύρωση μεταφοράς μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου