11/06/2026
Σαμιακά

Μαθητές από την Ικαρία επισκέφθηκαν το Εκκλησιαστικό και Βυζαντινό Μουσείο Σάμου

Μαθητές της Γ’ Γυμνασίου Ευδήλου Ικαρίας επισκέφθηκαν την Τρίτη 12 Μαΐου το Εκκλησιαστικό και Βυζαντινό Μουσείο της Ιεράς Μητροπόλεως Σάμου, στο Βαθύ, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής εκδρομής στο νησί.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του Μουσείου, γνώρισαν την εκκλησιαστική παράδοση και τον πολιτιστικό πλούτο της τοπικής Εκκλησίας και θαύμασαν τα εκθέματα.

Τους υποδέχθηκε ο Μητροπολίτης Σάμου κ. Ευσέβιος, ο οποίος τους μίλησε εγκάρδια και εξέφρασε την ευχή για τη δημιουργία αντίστοιχου Εκκλησιαστικού Μουσείου στην Ικαρία. Στους μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές προσφέρθηκαν ευλογίες και γλυκίσματα.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Άμεσοι ψεκασμοί στα αμπέλια της Σάμου για ευδεμίδα

Σύλλογος Δασκάλων: Από τον Ιανουάριο χωρίς χρήματα τα σχολεία του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκλογές του Συλλόγου ΕυΠο: 10 υποψήφιοι, δύο εκλογικά κέντρα

Φωτιά στις φοιτητικές εστίες Καρλοβάσου: Καταστράφηκαν μηχανάκια

Κατασκήνωση «Παναγία του Κότσικα»: Ανοίγει τις πύλες της για τέσσερις περιόδους

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου