09/06/2026
Σαμιακά

Παρέμβαση της Μητρόπολης Σάμου για τον υπερπληθυσμό αγριόχοιρων

Σε δήλωσή του για το οξυμένο πρόβλημα του υπερπληθυσμού αγριόχοιρων στη Σάμο και τις ζημιές που προκαλούνται στις αγροτικές καλλιέργειες, ο Σεβασμιώτατος ανέφερε:

«Η Ιερά Μητρόπολις μας συντάσσεται με τα ψηφίσματα και τις διαμαρτυρίες των τοπικών φορέων και οργανώσεων, σχετικά με το περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα που προκαλεί ο ανεξέλεγκτος υπερπληθυσμός των αγριόχοιρων. Προς τούτο και αποστείλαμε επιστολή στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κωνσταντίνο Τσιάρα, στην οποία ζητούμε την άμεση λήψη μέτρων για τον έλεγχο του πληθυσμού, την εξάλειψη των αγριόχοιρων και την προστασία των καλλιεργειών και των αγροτικών υποδομών».

Τέλος, εξέφρασε την ελπίδα ότι «η Πολιτεία θα σταθεί αρωγός στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος».

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Κατασκήνωση «Παναγία του Κότσικα»: Ανοίγει τις πύλες της για τέσσερις περιόδους

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό

Εργατικό Κέντρο Σάμου: Πολύτεκνη άνεργη μητέρα έχασε θέση στον Δήμο λόγω λάθους στη μοριοδότηση